יום חמישי, 19 באוגוסט 2010

פוסט ראשון

היי!
קוראים לי octopuses gurden (על שם השיר של הביטלס) ואני פשוט מישהי עם שריטה מוזרה לתמנונים, שמרוב שעמום בחופש החליטה לפתוח בלוג (וכן אני מודה בזה!) אני לא בטוחה שיש לי הרבה מה להגיד, ומצד שני אני בטוחה שיש לי הרבה מה להגיד-על החיים, מוזיקה, בגדים.... כן, יש לי כנראה פיצול אישיות קטן. בו זמנית אין לי מה להגיד ויש לי מה להגיד. טוב, למה ציפיתם-תמנונית.
אני לא מתכוונת לספר לכם המון על עצמי, רק שאני מכורה לחלוטין לביטלס, אוהבת בגדים מגניבים, ואוהבת הרבה פחות בגדים אלגנטיים, ופעם זכיתי בתואר המכובד "הכי אולסטאר" (ואני גאה בתואר מאוד).
אני אוהבת סושי (כמובן בתנאי שהוא לא כולל חיות ים מוזרות (ובטח ובטח שלא תמנונים) או אבוקדו או ביצים.....) ואז, כאשר כל התנאים שבסוגרייים מתקיימים-אני פשוט לא יכולה בלי סושי.
ו.... אני מאוד, אבל מאוד, אוהבת לצייר (למרות שאין לי כישרון או משהו בסגנון.... למי איכפת?)
לבלוג קוראים יומני התמנון, עם רמז לסדרה יומני הערפד, אבל אני חייבת להודות... שלא ראיתי אפילו פרק אחד ממנה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה